Opakované platby www.Kaki.sk
....
Nebaví vás dávať pozor na prijaté faktúry a stále dookola vypĺňať platobné údaje pri úhrade?
S opakovanými platbami to už robiť nemusíte.
Ušetríte si zbytočnú administratívu a vyhnete sa chybám pri zadávaní platobných údajov. Váš účet v Kaki online kuchárke bude stále funkčný a to bez toho, aby ste si museli dávať pozor na vypršanie členstva. Opakované platby vás navyše k ničomu nezaväzujú, môžete ich kedykoľvek ukončiť.
ZÁKLADNÉ POJMY
- Predajcom je spoločnosť HADŽEGA s.r.o. so sídlom Mierová 526/4, 049 32 Štítnik, IČO: 52 269 868, neplátca DPH.
- Zákazníkom je osoba čerpajúca služby dodávané predajcom.
- Službou rozumieme členstvo v Kaki online kuchárke (v cene uvedenej v objednávke alebo na vystavenej faktúre).
- Opakovanými platbami rozumieme platby za služby automaticky strhávané z platobnej karty zákazníka.
PRAVIDLÁ OPAKOVANÝCH PLATIEB ZA KAKI ONLINE KUCHÁRKU
- S týmito pravidlami opakovaným platieb je zákazník zoznámený v objednávke služby, poprípade v emaily s faktúrou za zakúpenú službu.
- Zaplatením služby platobnou kartou dáva zákazník súhlas k autorizácii použitej karty pre automatické strhávanie platieb za objednané služby v ďalších obdobiach.
- Súhlas zákazníka s opakovanými platbami trvá po dobu čerpania služby alebo kým nedôjde k ukončeniu opakovaných platieb na žiadosť zákazníka.
- Automaticky strhávaná čiastka a perióda opakovaných platieb zodpovedá cene a obdobiu zakúpenej služby. Keď dôjde k zmene parametru služby (napr. cena členstva a jeho obdobie), budú automaticky zmenené taktiež parametre opakovaných platieb (cena služby a perióda platby) a to zodpovedajúcim spôsobom.
- 7 dní pred každým automatickým strhnutím platby z karty bude zákazník emailom informovaný o objednanej službe, jej cene a termíne strhnutia platby. Súčasťou emailu bude faktúra za objednanú službu.
- Po kažom automatickom strhnutí platby bude zákazník o vykonanej platbe informovaný emailom, ktorého súčasťou bude zaplatená faktúra za zakúpenú službu.
- V prípade neúspešného strhnutia platby z karty, bude zákazníkovi zaslaný email o tom, že platba neprebehla a pokyny, ako v tejto situácii postupovať. A to najmä ako uhradiť faktúru iným spôsobom, aby nedošlo k neočakávanému obmedzeniu služby.
- Zákazník môže pre opakované platby autorizovať inú platobnú kartu, ako ktorá bola používana do tej doby (napr. v situácii, kedy dôjde k expirácii karty). To vykoná tak, že vystavenú faktúru zaplatí inou platobnou kartou ešte pred automatickým strhnutím platby z pôvodnej karty. Karta použitá pri tejto platbe bude autorizovaná pre opakované platby namiesto pôvodnej karty.
- Zákazník môže opakované platby kedykoľvek ukončiť a to buď priamo v členskej sekcii Kaki online kuchárky alebo kontaktovaním zákazníckej podpory predajcu (emailom na adrese info@kaki.sk alebo telefonicky na čísle +421 908 405 932).
- Opakované platby sú technicky zaisťované platobnou bránou spoločnosti GOPAY s.r.o., ktorá poskytuje technológiu bezpečného zpracovania online platieb. Všetky platobné údaje sú spracované pomocou šifrovaného kanálu spoločnosti GOPAY s.r.o.